Моє фото
Вітаю усіх! Я - Наталія Коротка або Калина (Kalina) - дизайнер, архітектор, садовод. І рада, що Ви завітали до мене :-).

Translate

пʼятницю, 15 серпня 2014 р.

Потрібна Ваша думка!

Мені дуже важливо знати, як Вам зручніше вчитися новим швам та прийомам вишивання: за схематичними малюнками чи за фотозображеннями? Чи потрібно до них додатковий опис, особливо до схематичних малюнків.
Для тих хто має можливість мати собі часопис "Все о рукоделии", може висловити свої думки з приводу схем та зображень швів, що подаються до моїх розробок. Критика приймається позитивно!
Дякую всі хто відізветься та висловить свою думку та враженнями.

4 коментарі:

  1. Чомусь так зі школи ще мабуть повелося, але мені легше по схематичним зображенням) бачу що і куди треба вколювать-виколювать, куди що вести) на фото трішки не так сприймається)

    ВідповістиВидалити
  2. якраз вишиваю по вашому журналу) мене влаштовують схематичні схемки, особливо, якщо там підписано цифрами точки вводу голки. Все дуже зрозуміло.

    ВідповістиВидалити
  3. Наташенька, меня тоже устраивает все как описано в журнальчике "Все о рукоделии" спасибо тебе за твои дизайны!

    ВідповістиВидалити
  4. На схематичных изображениях обычно понятнее, что, куда, и откуда)))

    ВідповістиВидалити